top of page

Ontdek de impact van AI op je foodondernemerschap via deze nieuwe opleiding


Op FXT Connect ‘24 brachten communicatie-wizzard Jeff Luyten (Uncanny) en food designer Steve Bonnyns (Boco Food Concepts) met hun dynamische presentatie reeds een voorproever. Dit najaar brengt CIAGO Foodlab een vervolg en organiseren we een gloednieuwe opleiding “AI for Food”. Aan de hand van een concrete business case brengen deze twee experten je op een hands-on wijze tot nieuwe inzichten die je kan toepassen in je eigen bedrijfsopleiding. 


Wat houdt de opleiding in?

Tijdens twee sessies leer je AI effectief in te zetten op zowel productontwikkeling (donderdag 3/10) als food marketing (10/10) om je naar een hoger niveau te tillen. Jeff en Steve doorlopen hun proces en tonen hoe zij creatief en efficiënt door een volledige productontwikkelingscyclus itereren alsook het volledige marketing traject. Leer aan de hand van hun inzichten zelf gebruik te maken van de AI-technologieën. 


Sessie 1: AI voor Productontwikkeling (donderdag 3/10)

  • We richten ons op hoe je een nieuw product kunt formuleren dat aansluit bij de wensen van uw doelgroep. 

  • Je leert hoe AI te gebruiken om marktgegevens te analyseren, consumententrends te identificeren en innovatieve productideeën te ontwikkelen. 

  • Deze sessie biedt de kennis en tools om AI effectief te integreren in je productontwikkelingsproces, waardoor je beter kunt inspelen op de behoeften van de markt en de concurrentie voor kunt blijven. 


Sessie 2: AI voor Food Marketing (donderdag 10/10)

  • In deze sessie leer je hoe een product effectief in de markt te zetten met behulp van AI. 

  • We doorlopen de verschillende stappen in het opzetten van een marketingplan en tonen hoe je AI kan inzetten voor consumentensegmentatie, gepersonaliseerde marketingboodschappen en de optimalisatie van marketingcampagnes. 

  • Je leert het te gebruiken om diepere inzichten te verkrijgen in consumentengedrag en hoe deze inzichten te vertalen naar succesvolle marketingstrategieën.


Voor wie is deze opleiding bedoeld:

R&D: Productontwikkelaars

Marketing: product en category managers

Startup ondernemers


Praktisch:

Data: de sessies vinden plaats op donderdag 3/10 en 10/10 van 13.00 tot 16.30u

Kostprijs: voor deze eerste opleiding geniet je een uitzonderlijke korting - €500 ipv €750 Tussenkomst: Alimento - 75 EUR/halve dag/deelnemer (max 225/have dag voor 3 deelnemers (referentie IPV/242/43/2101/88450/01)

Deelnemers: max 12 personen

Locatie: SyntraPXL-campus in Hasselt


Alle informatie over het programma, alsook inschrijvingsformulier

vind je via deze link




3 weergaven

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


bottom of page